mandag, januar 09, 2006

Trimming, slimming og heismusikk

Undertegnede er fra idag av i full gang med det ene nyttårsforsettet sitt, nemlig å begynne å trene igjen. Jeg var ganske flink i høst; meldte meg inn i "Friskis og Svettis, og møtte regelmessig opp til frivillig tortur to ganger i uka. I desember sa imidlertid helsa stopp, og det sykemelding gled over i juleferie.

Nå er jeg imidlertid i full gang igjen, med trening til splitter nytt program- og ikke minst til ny musikk. I løpet av høsten rakk jeg å bli temmelig kvalm av Ravi og The Monroes, og gleden var derfor stor da jeg oppdaget at musikken var skiftet ut. Men altså, å bytte til panfløyteversjonen av Jørn Hoels "Har en drøm"???? Etterfulgt av Phil Collins???? Uff, må innrømme at jeg er litt bekymret for nyttårsforsettet mitt. Jeg mener, hvor vanskelig er det å overtale seg selv til å slippe unna sånn muzak?

Og hvorfor er det ikke skuddpremie på vedkommende som fant opp panfløyta?

5 Comments:

Blogger Undre said...

Hæ? Trimme til panfløyteversjonen av Jørn Hoels "Har en drøm"? Hæ? Har jeg fått dysklklsksyi og lesinga mi har dermed gått til H*? (For det er da vel pokker ikke mulig???)

9:19 p.m.  
Blogger Flopsy said...

Undre: Nei, man skulle i grunnen ikke tro at det var mulig. Men våre lokale instruktører har altså funnet ut at dette er passende musikk. Riktignok til tøyingen da, men likevel...ingen unnskyldninger er gode nok til å innkludere panfløyte; ingen!


Kachine: godt poeng det der ja...tenkte ikke så langt i farta. Egentlig er det forbrukerne som burde vært skutt i stedet, tenke seg til å faktisk bruke hardt opptjente midler til å kjøpe panfløyte-musikk??

11:23 p.m.  
Blogger Flopsy said...

Oueeeh...og dette tør du å innrømme?

7:23 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Skal jeg fortelle dere en meget godt bevart hemmelighet? Noe som Makta prøver av alle krefter å undertrykke? Det finnes bare ett pan-fløyte-orkester i verden... Egentlig. Det er det samme orkesteret som står på gata i alle verdens byer og torturerer forbipasserende! Dvs, de er klona, masseprodusert på en fabrikk i ørkenen i New Mexico og sendt ut som ledd i en ond plan styrt av CIA, Illuminati og Rørleggerlauget, for å bryte ned vår psykiske motstandskraft, forvandle hjernen vår til mos og få oss alle til å kjøpe Se&Hor! Alle CD'er med panfløytemusikk er ledd i det samme! En OND plan!

10:36 a.m.  
Blogger Flopsy said...

Aha, så det er sånn det henger sammen. Der falt alle brikkene på plass i puslespillet, gitt. Jeg er ihvertfall overbevist!

5:46 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home