søndag, januar 01, 2006

Nytt år, nye muligheter

Godt nyttår til alle som måtte lese dette!

Siden det er nyttår, er det jo på tide med nyttårsforsetter. Det er vel egentlig ikke meningen at man skal røpe disse, men skitt au. I år har jeg nemlig satt meg som mål at jeg skal prøve å gjennoppta bloggen min, som krasjlandet en eller annen gang i løpet av fjoråret. Jeg innser at jeg ikke har muligheter for å være like produktiv som mine bedre halvdel (den godeste Herr Hjorth), og satser på at denne innsikten kan hjelpe meg til ikke å miste motet dersom det blir vanskelig å produsere....

Så sånn er det med den saken. Bloggingen er forøvrig ikke det eneste forsettet i år. Jeg skal også begynne å trene igjen. Dette burde kunne gå greit; jeg var flink i hele høst, helt frem til jeg ble sykmeldt nå i desember. Så dette burde igrunnen være grei skuring. Det siste forsettet mitt er å si opp den elendige musikklubben jeg er innmeldt i. Forøvrig et forsett jeg også hadde i fjor....jeg glemmer støtt og stadig å avbestille, og ender dermed opp med cd`er som Maria Mena og Anastacia i hylla. Blir dessverre aldri hørt på, og vet ikke om jeg kjenner noen som liker sånn musikk heller...men interesserte oppfordres til å ta kontakt...slik at det blir mer plass til den stadig voksende Tom Waits-samlingen min :-)

Jepp, jepp, håper som sagt at noen etterhvert oppdager at bloggen har våknet til live igjen. Og håper at den lever litt lengre enn i fjor...og at jeg klarer å få meldt meg ut av den hersens musikklubben...aaargh!


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

De siste årene har jeg hatt ett nyttårsforsett, og klar tå holde det også. Og det er selvsagt å holde meg langt unna alt som heter forsetter.

Jeg mener, jeg spiller ikke bridge heller, siden jeg vet at jeg totalt mangler evner i den retning... En går ikke frivillig inn i noe der en vet at en taper. Ikke spennende en gang. Så ingen nyttårsforsetter på meg. ;-)

10:55 a.m.  
Anonymous Anonym said...

... og dattra mi liker sånn musikk (samme hvor mye jeg gjør for å prøve og lære henne om noe annet); så hvis du sikter deg inn på den rette målgruppen, jenter fra 10-14 (fysisk eller mentalt), blir du sikkert kvitt de skivene ;-)

10:57 a.m.  
Blogger Flopsy said...

Det å ikke ha noen fortsetter er en glimrende idè. Jeg har i grunnen heller ikke pleid å ha forsetter, men jeg tror den hersens musikklubben har klart å utløse et sterkt indre ønske hos meg selv mht forsetter...

Du kan jo høre med din datter om hun er interessert i disse skivene- jeg sender dem gjerne :-)

Hjorthen har forøvrig fått den siste til Richard Thompson til jul, og den er slett ikke vond å høre på.

5:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home