fredag, desember 01, 2006

Thunder Road

Jeg må jo selvfølgelig kommentere det besynderlige faktum at Flopsybloggen på et eller annet vis har blitt med i denne Tordenblogg-greia. Nå ser det ikke ut som jeg kommer videre fra første runde, og det er egentlig litt greit.

Jeg ante ikke at jeg var nominert en gang, før langt ute i prosessen. Og da fikk jeg først et snev av dårlig samvittighet. Denne bloggen er dessverre langt i fra noen hovedprioritet i hverdagen min, og jeg syntes nesten det var litt dumt å bli nominert. Det finnes så mange som er flinkere enn meg, og som ikke minst jobber litt mer med saken...

Etter en liten stund fortalte Hjorthen at jeg lå på 4. plass i gruppa. Da ble jeg nesten litt skjerpet et lite øyeblikk, og fikk det for meg at jeg kanskje burde ta meg sammen og gjøre Flopsybloggen til noe litt mer helstøpt og ordentlig. Øke innsatsen, være mer seriøs, ta opp aktuelle temaer, oppdatere hyppigere osv. Utover dagen ser det ut til at jeg har falt lenger ned i feltet, og jeg merker at det beroliger meg litt. Da trenger jeg ikke stresse. Så jeg tror nok at jeg fortsetter som før, og lar Hjorthen være den aktive av oss. Flopsybloggen blir nok ikke noe annet enn en sludrete dagbok, selv om jeg ser at det kan være mulig å oppdatere litt hyppigere.

Forøvrig takk til de som leser og kommenterer her inne, selv om det er en blogg uten ambisjoner. Alltid kjekt med litt sosialt samvær ;-)


4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ikke gled deg for tidlig din skjøge! Riktignok datt du ned fra fjerde til sjette plass mens jeg sov min søteste, men nå er klokken halv fire på natta og du er oppe på en femte plass igjen, bare hårfint bak fjerdeplassen. (og like hårfint foren sjetteplassen) Dette kan fortsatt gå veien!

3:31 a.m.  
Blogger Flopsy said...

Det ble 5.plass ja. Optimalt for min del det. Jeg synes ikke det passer seg å gå videre, men man ønsker selvfølgelig ikke å komme sist heller...det er rart med det.

11:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Og hvorfor har ingen betalt meg for å stemme?

1:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Forresten er jeg snart full. Helt lovlig selvfølgelig - noen må da sjekke at hjemmelagd julelikør holder mål.

1:12 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home