søndag, november 12, 2006

....and she`s back!

Joda folkens, Flopsy eksisterer fortsatt. Jeg kan bare beklage at det ikke er noe større futt i bloggen for tiden. Til tross for at noen av dere har kommet med både oppfordringer og røde epler for å få meg i gang igjen...hehe...koselig det!

Og hvorfor går det nå egentlig så trått med bloggen? Det kunne selvfølgelig være fristende å skylde på den godeste Herr Hjorth og det faktum at vi kun har en PC her i heimen. Men dessverre....det er nok andre ting enn tilgangen som er problemet. Jeg har rett og slett ikke hatt så mye på hjertet for tiden.

Både hjertet og hodet har vært fullt av tanker om Thomas etter hendelsen i juli, så det har ikke vært så mye plass til andre ting. Sjokket har etterhvert lagt seg, men tomheten har overtatt i stedet, og den er ikke så mye mer behagelig den. Så jeg har rett og slett ignorert bloggen en stund, og drevet med andre unyttige ting i stedet. Som å henge rundt på kafè med slekta, følge med på dårlige tv-serier og rydde i skapene. Vel, akkurat det siste var helt på sin plass....

Men men, etter oppfordringer om å komme tilbake så har jeg et par poster på lur i hjernebarken. Kanskje de til og med havner på eteren etterhvert?



11 Comments:

Blogger Undre said...

Klem!

7:37 p.m.  
Blogger Mariann said...

Du har vært savnet :)

8:20 p.m.  
Blogger Flopsy said...

Takk til dere begge! :-)

8:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Så det holdt med eple ja, jeg kom innom for å slenge inn ei kasse pils også - men da sparer jeg jo det.

Fint du er tilbake. Du behersker ordene godt :)







(Ingen pils)

1:04 a.m.  
Anonymous Anonym said...

God å se deg i aktivitet igjen! En av de bloggene jeg leser fast, dette..

... må innrømme at tankene fortsatt går til dere, og hvordan dere har det...

9:43 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Skriver under på det tb her skriver!

Som hjorthen skrev i en kommentar i sin blogg: "(...)folk har etterhvert sluttet å spørre hvordan det går med oss, og det må jeg innrømme er litt deilig(...)" Men dere vet forhåpentligvis at det er mange som tenker på dere og ønsker å uttrykke støtte!

Leste du forresten 3-siders intervju med Tom Waits i Dagsavisen forrige uke?

10:39 a.m.  
Blogger alliene said...

Godt å se deg tilbake!

11:40 a.m.  
Blogger Flopsy said...

Takk for alle komplimenter! Det er kjekt å vite at noen av dere faktisk leser det jeg skriver. Selv om det ikke akkurat er for ofte det kommer noe nytt. Og kvaliteten på det som kommer er vel sånn passe også....*smil*

Synes forøvrig godt du kunne slengt på den pilsen, selv om epler også er godt ;-P

Hvordan vi har det ja, se det lurer jeg selv på noen ganger også. Mye som kan sies om det, kanskje noe for en blogpost?

Carnil: Nei, fikk ikke med meg det intervjuet! Har du en link på lur?

12:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Tror rett og slett ikke at Dagsavisen har dette intervjuet på nettsidene. Men jeg har tatt vare på papirutgaven (i tilfelle du ikke hadde sett det), og putter sidene i en konvolutt som jeg sender Høljebyen... Må bare tilbringe et par dager på sørlandet først!

12:32 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Pokkers Dagsavisen, som ikke legger essensiell informasjon ut på nett!

9:34 a.m.  
Blogger Flopsy said...

Carnil: Tusen takk!

tb: kanskje vi kan sende deg en liten kopi?

3:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home