torsdag, februar 16, 2006

I disse fugleinfluensa-tider

Jeg har nå klart å bli syk, til tross for at jeg ikke har hatt noe å gjøre med hverken fugler eller skiløpere i det siste. Så i kveld har jeg ikke gjort så mye annet enn å sitte under pleddet mitt og lese avisene. En stund holdt jeg nesten på å sovne, men så kom jeg over en stor nyhet i nettutgaven av Bergens-avisa BA.


Temaet er selvfølgelig fugleinfluensaen, og under bildet til venstre har BA trykket følgende, slående setning:



"Norske helsemyndigheter har planen klar. I
Bergen er det ennå ikke blitt observert mistenksomme fugler."

Skulle dere sett! Fuglene har ennå ikke blitt mistenksomme overfor bergenserne...de tør til og med å spise maten de blir servert ;-)

Ah, det er så kjekt når andre skriver feil, ikke sant?



2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mistenksomme fugler, det har vi hatt i hagen i flere år vi. Og det er kattens skyld at våre fjærkledde venner er konstant mistenksomme, og redde!

10:48 a.m.  
Blogger Rambukk said...

Ingen grunn for en måke å være mistenksom i Bergen vel, byen må jo være et paradis for skapninger med fiskeslo på menyen!

9:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home