torsdag, februar 16, 2006

Bestemors Hagesenter


Juniors bestemor er veldig interessert i planter, og jeg tror hun er litt lei seg for at dette ikke er en interesse jeg deler. Under mild tvang gikk jeg med på å plante noen rosa blomster i hagen i fjor, men jeg er ikke så sikker på om jeg tar sjansen på dette i år.

Som lite hageinteressert er det nemlig ikke så lett å følge med på hva bestemor planter, og hvilke frø det er hun driver å dyrker i kjellerstua hver vår. Men etter å ha lest kveldens lokalavis, har jeg blitt litt klokere... link

Jeg satser på at hun legger hobbyen sin på is fremover, og at denne våren blir søndagstur-til-hagesenteret-fri for Flopsys vedkommende ;-)




2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mener du at bestemor driver og dyrker that evil killer weed??? I kjelerstua deres???? Bestemødrene når for tida! ;-)

10:46 a.m.  
Blogger Flopsy said...

Hehe..jeg aner faktisk ikke hva hun dyrker. Når deg gjelder blomster-navn har jeg skikkelig gullfiskhukommelse :-)

Og du vet, bestemødre kan finne på hva som helst i våre dager.

1:41 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home