torsdag, mai 10, 2007

Denne fjæsboka

Joda, jeg har blitt fanget av denne berømte fjæsboka jeg også. Og jeg innrømmer at jeg synes det er littegranne gøy, enn så lenge. Det er jo alltid litt morsomt å treffe igjen folk man ikke har sett på lenge, og som man ikke visste hvor hadde blitt av i verden. Dessuten tilfredsstiller det jo kikkeren i meg, såklart. Det er jo artig å snike litt rundt på profilene til de litt perifert bekjente, for så å vurdere om du kjenner dem godt nok til å sette dem opp på vennelista di.

Men etterhvert så tar jeg meg litt i å lure på hvor lenge dette kommer til å være gøy. Når man er ferdig meg standard-frasene (Hvor er du i verden? Hvordan står det til med deg? osv, osv), så har man ikke så mye mer å si til de fleste av de gamle vennene. Og så returnerer man til å prate med de man pleide å prate med før fjæsboka dukket opp...

Sånn tror jeg ihvertfall det er, tiden vil vise om jeg tar feil. Det kunne jo hende at man fikk ordentlig kontakt med noen der inne, og det ville jo være flott. Til dess tillater jeg meg å være litt skeptisk ;-)