lørdag, august 05, 2006

Evil times

Flopsybloggen har nå lagt nede en god stund. Tenkte på å ta fatt igjen tidligere i sommer, men kom liksom aldri i gang. Og så ble jeg slått sjakk matt av skjebnen, som på forbannet vis valgte å ta Thomas fra oss. Dermed ble det enda vanskeligere å starte opp igjen. Hva skal jeg si, liksom? Ikke kan jeg la være å skrive om Thomas, og ikke kan jeg repetere alt det insiktsfulle Hjorthefar har kommet med.

Etter som ukene har sneglet seg av gårde, har imidlertid behovet for å skrive noe presset seg mer og mer på. Jeg velger derfor å prøve igjen. Det blir sikkert en del repetisjon. Og det blir sikkert mye om Thomas. Men håpet er at jeg etterhvert kan tenke på Thomas med et smil om munnen, i stedet for med tårer i øynene, og at jeg etterhvert kanskje også kan engasjere meg litt i verden rundt meg.

Mer har jeg ikke å si idag. Flopsybloggen er herved åpnet igjen...

6 Comments:

Blogger fr.martinsen said...

Jeg har sett etter deg.

12:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Flopsy, tenker på dere hver dag. Nettopp hjemme fra Alep, og nå sitter jeg og griner etter å ha lest Hjorthens 'Tung tids tale'. Gi ham en god klem fra meg.

8:22 p.m.  
Blogger Flopsy said...

fr.martinsen: Takk for det! Har mye på hjertet, satser på å få noe av det ut sånn etter hvert.

Kai: Takk for omtanken! Vi er veldig glade for at dere kunne komme og være med oss i begravelsen. Lover å overbringe klem til herr Hjorth. Hilse tilbake til dine :-)

12:49 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Godt å se deg igjen. selv om det sjølsagt gjør vondt å lese det du skriver. Livet er så ufattelig skjørt av og ttil. Har tenkt veldig mye på dere i sommer.

11:56 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Best regards from NY! Buy cheap teeth whitening gel Search search free group sex movie clips

1:51 a.m.  
Anonymous Anonym said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

10:54 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home