lørdag, oktober 02, 2004

Så var vi i gang...

Denne bloggen her er i utgangspunktet konstruert for å presentere Hjorthen og Flopsys cd-samling, men jeg ser jo ikke helt bort ifra at den kommer til å bli brukt til litt annet også, selv om jeg ikke kan love å holde et like høyt blog-aktivitetsnivå som min kjære. Så mye overskudd tror jeg ikke jeg er i besittelse av ;-)

Håper de som er innom kikker på cd- samlingen vår. Den er vel ikke så veldig stor og imponerende, men vi er veldig glade i den. Vi er langt i fra ferdige å registrere den ennå, men det kommer...

Det er selvsagt lov å kommentere samlingen. Men negative uttalelser om Tom Waits vil ikke bli tolerert, bare så det er sagt ;-)

Have fun!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Imponerende platesamling! Rett og slett! Høy kvalitet!
og nei, ikke et negativt ord om Tom Waits. Sjølsagt ikke!

tb

2:28 p.m.  
Blogger Flopsy said...

Kvaliteten skal nok Hjorthen ha mest ære for, og de fleste "skjønnhetsflekkene" tilhører vel undertegnede..hehe...som for eksempel Phil Collins. Men hva er vel en plettfri cd-samling? Litt skavanker skal man vel ha?

Kvaliteten er ikke så verst den, i våre øyne ihvertfall. Og forhåpentligvis så få vi fylt på med litt mer sånn etterhvert.

Neste prosjekt er vel å legge ut DVD- arkiv. Der er det mye rart der ;-). Og nesten ikke en eneste romantisk komedie. Min kjære mor tipset en gang noen bekjente om at jeg hadde en del DVD`er, og at det sikkert gikk an å få låne... Forsåvidt uproblematisk å låne bort, men slett ikke lett for vedkommende å finne noe som gikk an å låne..hehe. Så etterspørselen etter samlingen min har dessverre sunket som en stein. I wonder why..

3:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home